I love you like the stars above, I love you till I die






Igår firade jag och min kära pojkvän två år och sex månader tillsammans. Jag är så otroligt lycklig över allt han har gjort för mig, och jag vill att han ska veta att jag är med honom tills slutet. Spelar ingen roll om kärleken någon gång tar slut, för i mitt liv kommer han alltid att existera, efter det vi varit med om.

My boyfriend and I celebrated two years and six months yesterday. It has been among other feelings, a truly wonderful time. My partner in life for shure, friendship and love.

pictures

Kommentarer
Postat av: Windsoul

Wonderful. Exactly as it should be.

2010-11-26 @ 19:45:58
URL: http://windsoul.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0